pixel

Medical Training Therapy (MTT)

Τι είναι το Medical Training Therapy

H ιατρική θεραπευτική άσκηση (Medical Training Therapy) αποσκοπεί μέσω της συστηματικής επιρροής και με την ενεργητική συμμετοχή του ασθενούς να βελτιώσει μία ή περισσότερες λειτουργίες με καθορισμένη δοσολογία άσκησης.

O στόχος είναι η ταχύτερη επανεκπαίδευση του ασθενούς, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην σταθερότητα της πάσχουσας άρθρωσης και στην ιδιοδεκτικότητα. Η προσέγγιση αυτή μπορεί να εφαρμοστεί στην Σ.Σ., τον αυχένα, στην λεκάνη, στα άνω και κάτω άκρα, από το αρχικό έως το τελευταίο στάδιο της αποκατάστασης.

• Ποια είναι η πραγματική δοσολογία μιας άσκησης ώστε να έχουμε το μέγιστο επιθυμητό αποτέλεσμα;
  • Πότε και πώς κάνουμε άσκηση σταθεροποίησης μιας άρθρωσης ή μέγιστης ενδυνάμωσης μιας μυικής ομάδας;
  • Τι επιβάρυνση πρέπει να δώσουμε σε ένα νέο άτομο, σε έναν ενήλικα ή σε κάποιον ασθενή μας που είναι στην τρίτη ηλικία;
  • Τι πρόγραμμα αποθεραπείας θα προτείνουμε σε έναν ασθενή με ΧΑΠ ή με καρδιολογικό πρόβλημα;
  • Τι είναι το VO2 max και ποια η χρησιμότητά του;

Οι ασθενείς μας μπορούν να τεθούν, όταν κριθεί αυτό απαραίτητο βάση της κλινικής μας αξιολόγησης, σε ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα ασκήσεων που στοχεύει:

• Διαχείριση πόνου

βοηθάει στην καταπολέμιση του χρόνιου πόνου, στην ανακούφιση από τα συμπτώματα του πόνου, και στη μείωση της συχνότητας των συμπτωμάτων

• Βελτίωση λειτουργικότητας

αξιοποιεί την προσαρμοστικότητα του νευρικού και του μυϊκού συστήματος, την ικανότητα, δηλαδή, του οργανισμού να βελτιώνεται, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες και τα ερεθίσματα του περιβάλλοντος

• Αύξηση του εύρους της κίνησης

βοηθάει στην αύξηση του εύρους της κίνησης των αρθρώσεων, καθώς και στη βελτίωση της ευκαμψίας των μαλακών μορίων του σώματος

• Μυϊκή ενδυνάμωση και αντοχή

ο έλεγχος και η ενδυνάμωση των σταθεροποιητών μυών αποτελούν μια σημαντική ασπίδα προστασίας, αποθεραπείας και αποκατάστασης

• Βελτίωση ισορροπίας

συμβάλει στη βελτίωση του ισορροπιστικού ελέγχου και στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης και των περιφερικών αρθρώσεων

• ιδιοδεκτικότητας και ταχυδύναμης

βοηθάει στη βελτίωση του συντονισμού και της ιδιοδεκτικότητας, καθώς και στην αύξηση των αντανακλαστικών και της ισχύος (ταχυδύναμης)

Ασφαλής και Αποτελεσματική

Τα βασικά κριτήρια που έχουμε θέσει για την ασφαλή και αποτελεσματική Medical Training Therapy (MTT) είναι:

1. ο θεράπων φυσικοθεραπευτής είναι πάντα παρών για να υποδεικνύει, να εποπτεύει τις κινήσεις του ασθενή, ώστε να διορθώνει τυχόν εσφαλμένες κινήσεις.
  2. ο χώρος μας έχει διαμορφωθεί κατάλληλα, ώστε να πληρεί τις προϋποθέσεις για την εφαρμογή της (ΜTΤ) και έχει εξοπλιστεί από ειδικά όργανα θεραπευτικής άσκησης, Συστήματα R.O.P.E.S, BalanceControl (BIOKIN), Posturomed κ.α.

This post is also available in: Αγγλικα

Μετάβαση στο περιεχόμενο